Thursday, February 8, 2007

Varför?


Jag har konstant dissat folk för de har en blogg och är så in i helvete seriösa med dem, så bara för att jävlas kommer jag nu ha en blogg med diverse:)


Ett irritations moment idag var att massa folk börja ringa om min Challenger som jag hade en annons ute på för en månad sedan, hela grejen med det var att jag hade chans att köpa min drömbil men fick ej ihop pengar(bankasen ville ej låna mig heller) men då jag ej sålde min Challenger missa jag min chans och han sålde den till en annan. Men då en månad efter dyker den upp i Motorbörsen och folk börja ringa(även fast jag tog bort alla annonser då min chans på den andra var körd), inte ville jag ha den i deras tidning, trodde i min enfald att annsoner på nätet användes för man lätt ska kunna ta bort annonser.


A-kassa jag säger bara A-kassa, undra vad för krav de har på anställda "jo du måste vara en surjävel och ej svara på frågor, och absolut om det går hindra utbetalningar". Jag har sedan månader jiddrat med dem om att få A-kassa(då jag fick dojan pga omorgnistion) har skickar in alla papper, anmält mig till Arbetsförmedlingen osv men räcker det, nä utan det ska vara mer papper och åter mera papper(och man ska veta vad bild 37 på Försäkringskassan är för nåt med). Undra hur många månader de tycker man ska klara sig utan inkomst?

No comments: