Friday, February 9, 2007

Jävla A-kassa

Sensate de kommit fram med är "För att vi skall kunna fatta beslut i ditt ärende sänd in tidigare begärda handlingar. Vi behöver de begärda uppgifterna senast 21 Februari 2007" Vad hände med de som jag skicka in i Måndags då? Sedan att de har sånna jävla ruttna telefontider och en växel som ej klar av att för många ringer är en annan irritering sak....
Kan bara skriva FUCK A-KASSA, blir så förbannad så jag inte vet var jag skla ta vägen, fan att de ligger i Arjeplog så man ej kan åka dit och Gapa och få allt ur världen. Att man betalt 450kr i månaden till fack och A-kassa i 10 år gör en bara ännu mer förbannad, dessutom har de nu höjt skiten med.
När jag får jobb blir första åtgärden att gå ur fack och A-kassa, för vad betalar man för, jag menar Facket gjorde inte ett skit när man blev övertaling(de tog bort min tjänst som Drifttekniker, döda en hel yrkes grupp), och sedan när man då har rätt till A-kassa nä icke sa Nicke....

Fastighetsanställdas fackförbund och A-kassa kan helt enkelt dra åt h......

No comments: