Saturday, February 17, 2007

Har pengar nu men för ett högt pris


Jag satte ut annons på 3 av mina bilar, självklart var folk helt galna efter den jag inte ville sälja igentligen dvs 1970 SE Challengern(se bild), lär sörja detta ett bra tag även fast jag gjorde 60% vinst på den för jag vet att jag aldrig kommer hitta en ny för de pengarna. Att sälja den för att kunna betala räkningar till månadsskiftet känns förjävligt, dags för ett obligatoriskt FUCK A-KASSAN, tur att man ändå har saker att sälja för annars hade det gått käpprätt åt helvete för länge sen. Nu är man i val och kval om jag ska lösa av 3 lån med pengarna(för att få ner månadskostaden) eller köpa ett Challengerobjekt(vrak dvs) för en tredjedel av pengarna lösa ett lån och ha en buffert att leva för, lutar kraftigt åt det sista.

1 comment:

Alex said...

Darling! Det är okej, man får sörja bilar. Hånglo!