Wednesday, February 14, 2007

Hata hata hata hata A-kassan

Idag kom brevet om beslut, glad i hågen öppnar man detta brev i tanken "fan vad de var snabba nu då" men vad läser man "Avslag på ansökan om arbetslöshetsersättning" det är vad de kommer fram till efter månader av djävulskap, anledningen är "Du inte anses vara arbetslös i försäkringens mening" öhhhh.... nä jag fick inte sparken pga av omorganisation jag jobbar kvar, vad i helvete menar de med en sådan anledning när de fått papper ifrån mitt fd jobb där det står att de sa upp mig, ja du Stasi handläggare Magdalena Banemark jag hoppas du blir arbetslös och råkar ut för samma skit själv.
Jo som pricken över i, skicka de med ett Mottagningskvitto som ska sändas åter, tror de på allvar att jag tänker slösa 5.50kr på det, vilka jävla idioter.

Hata är ett bra ord för mina känslor för Fastighetsanställdas A-kassa, kan bara gratulera dem att de har snott 55000kr av mig, men är det slut på det.

Hata hata hata hata hata hata hata hata A-kassan i Arjeplog!!!!!

No comments: