Sunday, February 11, 2007

Upprensning


Har tröttnat på att leva som ett fattigjon så jag kommer sälja av 3 av mina 5 bilar, så man kan lösa lån och få en mindre månadskostnad. Det som ryker nu är min 1969 Dodge Charger, 1970 Dodge Challenger SE, 2002 Suzuki Baleno. Kommer dessutom sälja av massa delar man sparat på sig(så kallat bra att ha).

När man väl sedan får jobb och läget stabiliserat sig, kan man köpa nya leksaker...


Och för att ingen ska bli chockad så klämmer jag in ett FUCK A-KASSAN!

2 comments:

Alex said...

I know the feeling darling...jag har dock inga saker att sälja, så jag snikar en middag och någon hundralapp av dig om du får något sålt.

Skönt att du inte överraskar mig alla dagar (a-kassan).

Du vet

SG said...

En middag på Sibylla var väl en höjdar Alla Hjärtansdag present;)