Tuesday, January 22, 2008

Min kära 69 Charger kanske är nomore forever...



Före och efter...

Skadereglerare ifrån försäkringsbolaget var här och besigtiga skadorna av min krash(se längre ner), och eftersom den är ramkrökt ifram och för mycket delar måste bytas(och för att inte tala om jobbet) att den kommer med största sannorlighet skrotas....suck och dubbel suck...


Även fast de löser den kommer jag aldrig kunna hitta en sådan Charger för de pengarna jag får, jag gjorde sånt fynd på den så det ej finns, den är SE med powerwindows, nyrenoverad 383 Magnum,race 727 och Suregrip bakaxel mm. Jag vill ej att den skrotas den är för frisk för det, visst fattar att försäkringsbolaget ej vill lägga 200000+kr på renovera den men jag är beredd på göra det, kommer ta tid och kosta pengar som satan men den bilen är värd att rädda!

En hård dag idag, visst det finns ju en chans att de kommer renovera den(har ju erbjudit mig göra visst jobb med) men chansen känns rätt liten. Fan skit kommer verkligen i stora klasar just nu...

1 comment:

Alex said...

Darling..jag lider med dig. Det var en rolig bil att åka i.