Wednesday, July 6, 2011

Festivalat i Roskilde





Då har man ännu ett år överlevt Roskilde festivalen, även fast jag tänkte mer än en gång "Im to old for this shit" men känner jag mig själv så åker jag dit nästa år igen. Om två år är det tjugoårs jubillum för första gången man var där:)

Även detta år åkte man dit med Pesso(eller han åkte ner först och slog upp tältet) tog visseligen 2 dagar innan vi hittade varandra eftersom hans mobil gett upp, men tror både han och jag hade roligt ändå på våra olika håll innan vi sammanstråla.

Även fast det är Onsadag kväll och det hela sluta i Söndags(eller kl4 på Måndagen) är jag fortfanade lite sliten i ögat, och imorgon ska man jobba igen....

Denna festival var helt klart Ralph mannen, mer i gasen när han var bakis än när han var packad, dvs han var bäst på fest.


Kommer en del två med. orkar inte lägga upp mer nu...

1 comment:

SG said...

Och inte idag heller, för seg