Friday, August 1, 2008

Mopars at the strip







Efter idiot resan(se inlägget innan) sova i några timmar sedan få loss ett hjul ifrån en av mina Challengers(samma fälgar som 70 Chargern) hitta ej så man kunde få av låsbult så det var bara hugga loss skiten. Även fast det starta med svett och svordommar blev det en kanon dag för hela familjen. Förra året packa min RT/SE Challenger och så i år min 69 RT/SE Charger men i alla lägen så är det bara att sätta sig i min renoverade 70 Charger och bara åka var man än ska, när man har 3 Chargers och 2 Challengers kan det vara trevligt att åka med nåt annat hela tiden;)


Kom hem till 23.00 så det blev verkligen en hel dag och alla utom jag sov sista biten hem, lagom mör idag då jag endast fick 5 timmar i säng(sova 5 nää inte en chans) kommer somna innan barnen idag;)

1 comment:

Alex said...

Ja det var en trevlig dag :) Men jag sov faktiskt inte! Vilade bara ögonen då och då...