Saturday, August 9, 2008

Wheels Nats






Me and the boys åkte till Wheels nats i en av mina Chargers så Alexandra skulle få en barnfri dag efter en strulig morgon med billarv klara vi oss hela vägen dit utan en minsta regndroppe.

På vägen dit hade Svante däckat direkt, Loke som var as trött somna inte förren när det var 200m kvar(självklart). Svante fick åka vagn och Loke gick själv, tills sista 15 minuterna då jag fick bära honom(ändå duktigt travat för en 2 åring). Det mest intressanta för Loke var flygplan som starta och landa då och då(och han vråla flylan flylan vilt pekande) samt när någon drog på med en bil eller burna lite(då applodera han). Själva träffen var ingen skillnad ifrån förra året eller året före, skulle det ej varit gratis skulle jag inte ha åkt, de lever som det känns på namnet och att det var 30år jubileum men det var inte särskillt. Känns inte som det var lika många bilar helller iår. Var en Pickup med en mini 32 Rod på som alla barn på träffen var väldigt intresserade av.
Loke som var tröttare än någonsin mutades med en godispåse(köpte mig ca 15min) sedan var det in med avkommerna i Chargern och åka, Loke däcka innan vi ens kommit ifrån Barkarby, Svante däcka igen precis efter och bägge sov till Heby. Och precis när vi åkte börja det regna, så rätt bra timeing fast sen regna det nästan hela vägen hem, en blött och skitig Charger som jag ej orkar göra ren idag....

No comments: