Saturday, July 12, 2008

Roskilde festivalen 2008





Okej, kom ju hem för 4 dagar sen men var ju tvungen att få ur lite foton ur mobilen(använder mig annars bara av min hederliga riktiga kamera ingen digitalkamera där inte).


Den stoppförbud skylten var det första man såg när man börja gå imot campingen, blev alltid så glad när jag såg den. Gick dagen efter och skulle hämta mer öl i bilen och den var typ kokt. Och om ni åker färjan över till Danmark får ni ej röka och hälla ut en dunk med bensin, man blir bara glad av sånna skyltar.

Den veckan där kan summeras med med ordet "blött", väldigt mycket öl och en del svett pga av värmen, och vara förfriskad i solen utan en viss vattenmänged resluterar i "värmeslag" I know:) Dela tält(2 manna) med Pesso var inte det mest behagliga tältningen;)

Av band/artist såg jag mest fram imot Neil Young som också var jävligt bra(fast han skulle ha gett sig på slutet). Största förvånningen att det var bra var Gnarls Barkly. Slayer gjorde ingen besviken:) Judas Priest var roligt att garva åt hehehe. Men bästa konserten helt klart var ju Bob Hund!!!!

Bäst på fest som alltid var Pesso, okej ska ej ge dig cred för Tisdagen dör då var jag bäst på fest;)

1 comment:

Alex said...

Personligen tycker jag det är trevligare att ha dig hemma än borta ;) Du vet...