Saturday, July 27, 2013

Legoland part 3...

Vid varje åkattraktion(av värre sort) så kunde man på utvägen köpa kort på sig för 80dkr(104kr) men om man köpte ett häfte kunde man få fyra för 200dkr, och det var ett bargin för att vara Legoland. Som första foto var i den kö när Svante blev urplockad, tror verken Loke eller Felicia visste vad som väntande, även om om min fru hade her time of her life...
Då detta var Lokes första åk med nåt så tog det ett tag innan han ville åka nåt igen, alltid bäst att börja med värsta först;) Sedan softa vi ner med Eypten ride med sjutövningar i lugnare tempo, jag och min dotter highscorade...
Dag två var det mindre folk(eller kändes som det) men på Xtremeracers var kön rent sagt förjävlig ändå, Loke uttryck säger en del(även om X-plorer var värre)....
Dag två åkte jag och Svante Dragonride som var den som med vuxen och barn som och över 100cm kunde åka, kan sägas att han njöt av det(gånger två) han hade älskat de två värre helt klart...
Lustigt är även att min dotter blundade på alla bilder utom en(även om hon förnecka det) men hon åkte allt ändå och det ska hon ha en eloge för. Jo så fick man höra att man såg så oberörd ut, jag ler ju räcker inte det?

No comments: