Tuesday, July 9, 2013

Att skänka bort och vara för snäll...

Blir man ej rik på, men fyller väl på ens karma eller nåt. Sålde ett av mina Panhead objekt till Småland, så fick packa allt i lådor och hålla på hela kvällen igår, gick åt x antal tejprullar.

När jag väl klätt in allt och vadderat duktigt i lådorna, så tog det till kl 23.30 innan det hela var i bilen och jag kunde dö...
Idag vakna jag helt ledbruten efter gårdagens nerplockning av Harley och packa in det, så ringer lastbilskillen och meddelar att jag måste åka till Uppsala för att möta upp han, så från säng till bilen på 10 min och hel paj.
Han kom till Uppsala precis som han skulle och allt gick snabbt och smidigt, men efter ha lyft i allt i lastbilen 1,60 upp och särskillt ramen var jag helt slut och flåsa/puls som en 95 åring och vingla omkring, var och sitta på parkering ett tag innan man kunde köra igen. Nu ska man sätta ut nästa Panhead....

No comments: