Sunday, November 13, 2011

Fin bil

Efter ha kört 13mil i 35km/h blev det att bara svälja stoltheten och åka till bilfirma och peka på en 2006 Chrysler PT SRS och säga jag vill ha den och vill lämna min Suzuki i inbyte står utanför(utan back, 4:a och 5:an växel) vad får jag?

Avbetalning in med ungarna i Chryslern och köra fort därifrån. Fan ett av det bästa valen jag gjort, bara en sådan sak som eluppvärmda bakspeglar, 3 punkt på treplatser i bak, man kan låsa dörrarna i bak så inga barn får för sig att öppna i 110km/h, Ac klimatanläggning osv osv har aldrig någonsing ägt sådan lyx bil.

Har man råd med denna bil med hög skatt och som drar mer än liter milen(största motorn så klart) och månadskostanaden, knappt men va fan hellre makaronner till lunch och middag till mig än ha en förbannad Suzuki Baleno på min uppfart.

Så denna bil skaffades igår, Alexandra(som vi hämta helt ovetandes) kom släppnade med en låda dansk öl, 111112 var en bra dag:)

2 comments:

Alex said...

Det är härligt att se dig lycklig :) Och som sagt, du får köra min tvättmaskin, jag får köra din bil. Fair trade ;)

SG said...

Hahaha jag vet att du tycker det