Sunday, July 11, 2010

El Brummo

Alexandras Mustang även kallad El Brummo(ökenbil ifrån Mexikanska gränsen där av namnet) vilket fall som helst klara den ej av svensk sommar och blir överhettad för inget. Idag skulle hon ha åkt till en träff som hon/Malin anordnat men 2 mil ifrån ville ej El brummo mer.
Det betydde att jag fick åka med hennes vanliga bil och delar och möta upp byta bil och ta liket hem, gick ju snabbare för mig tillbaka men jag är van med junk som ej funkar.
Hade dagen innan lagt energi på bromsarna och servat aset till ingen nytta, tycker synd om dig älskling att du ej fick åka Mustang till din egen Mustang Sally träff, men och andra sidan det fick ju ej Malin heller, nä tacka vet jag Charger;)

1 comment:

Alex said...

Haha, ja, tack darling för att du tog hem patrasket. Jag kan ta en Demon om det ska vara så ;)