Sunday, March 4, 2007

Ska det gå åt skogen ska det gå med musik:)


Då man var deprimerad över min fd 1970 Challenger SE, tänkte jag ähh skit samma pallar inte lösa lån och hålla på(lär man ej bli lyckligare av) så jag köpte en ny Challenger i Usa och för att dra på ordentligt köpte jag den värsta modellen som gjordes dvs en RT/SE:)

Visst Snorgrön men sånt går ju att ändra på, samma sak med motor som är en preppad 440 Magnum som ändå ej är orginal(kommer senare säljas).


Då jag har sålt av två bilar samt massa delar jag hade(så kallat bra att ha grejer) kommer jag ändå ha pengar kvar(trots ett dyrt bilköp) att leva på fram till ens första riktiga lön i slutet av Maj.


Så mitt i skiten är man rätt nöjd, trots att vi hade visning på huset i helgen och inte kotte dök upp och damen som skulle köpa ens j..... Suzuki ändra sig, pengar mm osv.... Jävla A-kassa!!!


Säger som min Morfar alltid sa när han levde "ska det gå åt helvete ska det gå med musik"

2 comments:

Alex said...

Min lilla car-addict! Får nog ta och skicka dig till CBA - Car Buyers Anonymous ;)

Unknown said...

Tjena SG, Long time no seen.
Snubblade på din blogg, testsökte på Smudgemen på google och på nåt sätt så hittade jag din blogg.
Lirar du nåt fortfarande eller?
Själv så sålde man sin själ och lirade med ett coverband ett tag :-)
Hör gärna av dig till:

cool_stefan@hotmail.com

/Ha det
Bas-Jansson