Saturday, March 17, 2007

Ähh va fan...


Tänkte jag, jag vill ju ha en 1969 Charger(sålde min gamla skruttiga) så jag köpte en ny i bra mycket bättre skick, fynda en SE så jag kunde ej motstå, får jag ej ihop det ekonomiskt kan jag ändå sälja den och tjäna en bra slant, men kommer hellre käka nudlar i några månader innan den säljs ändå;)


Så ifrån ångest över två bilar till skaffa sig 2 värre på några veckor och ändå ha några kroner kvar, livet är knepigt ibland hahahaha.


Ja så har man jobbat sin första vecka på nytt jobb, avståndet till jobbet är 12 mil vilket ej är särskillt upplyftande(både tidssmässigt samt ekonomiskt tackvare bensinkostanaden) men de jag jobbar med är softa så det inte helt förjävligt.


Fullt ös medvetslös!!!! Är mitt nya motto(bara en annan variant av Morfars ordspråk).

2 comments:

Alex said...

Jadu darling...förlorar du två så kommer det två dig åter eller?

Men du är söt ändå. eller trots allt.

SG said...

Tack för den