Saturday, December 24, 2011

Julaftonfirande









Känns bra att vi just bjöd in folk vilt, till och med mitt ex(min dotters mor) ända som ej dök upp var min bror, men har man vinterspya kan gärna vara hemma. Då det blev en del folk så räckte ej köket till, så det fick bli långbord i vardagsrummet.

Som vanligt skämde min moster och morbror bort mina barn totalt, Loke flippa över ett Lego Starwars skepp och när han senare fick ett ännu större skepp av dem höll han på dö. Var ej slut där, Loke fick en riktig gammal AT-AT av oss eftersom han jämt har suktat efter min som står i garderoben, han trodde ej att det var sant. Svante fick en skördetröska+traktor mm av min moster och morbror så han var väldigt nöjd. Felicia blev ej lottlös heller, Zuzu pets med slott och bra med pengar dessutom. Just nu är kl över 21 och de är total speedade de kommer ej somna normalt utan däcka mitt i allt. Tror min kära var nöjd med sin julklapp:)

1 comment:

Alex said...

Mycket nöjd är hon!!!!