Tuesday, March 29, 2011

100%

Bara för att A gjorde personlighetstest gjorde jag det med...hmm är det jag? Flera av jobben skulle jag kunna tänka mig. Din personlighetstyp: Kreativa, handlingskraftiga och snabbtänkta. Duktiga på många saker. Tycker om att debattera och kan vara angelägna om att få sista ordet. Entusianstika över nya ideer och projekt, men kan brista i förmåga att hantera vardagliga rutiner. Oftast frispråkiga, uppriktiga och bestämda. Uppsattar att umgås med andra och är själva stimulerande sällskap. Utomordentlig förmåga att förstå komplicerade koncept och finna logiska lösningar på problem. Karriärer som skulle kunna passa dig: Entreprenör, jurist, psykolog, fotograf, konsult, säljare, skådespelare, ingenjör, forskare, uppfinnare, marknadsförare, programmerare, komiker, analytiker, kreditrådgivare, journalist, pr-ansvarig, designer, skribent, artist, musiker, politiker.

2 comments:

Alex said...

Japp, det är du det :) Kan inte riktigt säga det samma om mitt resultat.

SG said...

Det vill säga, du döljer saker som kommer fram i test, du kanske är snällare än vad du tror;)