Friday, December 25, 2009

Julafton





Då var den dagen avklarad. Föredrar verkligen att ha det hemma med 3 gäster, blir så lätt hysteriskt med 10st och mer.
Jag och Alexandra körde med att barnen fick våra julklappar på morgonen så det ej skulle bli så hysteriskt på kvällen, Duplo järnvägen som Sönerna fick tillsammas(sammarbets övning hehehe) och bilden efter montering är nog ända gången den kommer vara ihop monterad;)

Vilket fall som helst så var min moster,morbror och mor på besök i år till kvällen. Jag försäökte ge mig på en Dv kamera och 2st vanliga kamerer operation sammtigt men tror jag misslyckades totalt utom filmningen. Var verkligen en avslappnad Julafton dock. Sedan gjorde jag nåt för första gången, gav morsan en sil med insulin(hon kan ej ta själv) och det var skit enkelt.

Om 2 dagar ska jag göra om Julafton hos min far, dryga är att jag ska jobba dagen efter urk...

No comments: