Monday, March 30, 2009

Då har man gjort det igen

Som sagt tar aldrig slut, köpte en Biltransport och hemfärden igår(55 mil) så rasa först insteget och del av golvet ur när jag skulle kliva in den vid pitstopp såg rostig ut men inte att det var så illa.
Till nästan 45 mil funka allt sedan börja det först med att jag ej kunde få i 2:an, fick slira mig igång på 3:an. Sedan när rutan var skitig så drar man på spolningen, den drar på fullt och går ej att stänga av, då den är kopplad rakt på batteriet hjälpte det föga att slå av tändningen, när spolvätskan var slut stod motorn bara och vråla medans jag fick börja och försöka få ur sladden till motorn men hela skiten lossnar fortfarnde vrålade och jävligt varm, får ur sladden efter ha värmt fingrarna.
Där slutar det ju ej, utan hemma hej då med backen. Bara en saxsprint saknades enligt säljaren till lådan yeah right. Så grattis man har åkt 110 mil för att köpa ett lik, fanns en risig bara 5 mil bort för skit pengar men den hade varit bättre för det var ju ett objekt men denna man köpte skulle ju vara tuta och köra. Så jävla less på allt skit...
Som en extra bonus skickar en polare att han har hittat en billig och bra nära när jag är på väg hem för samma pengar ahhhggrrrrgggggg.....

No comments: